Ambrosia

Alla vet att det är onsdag idag och då var det såklart jobb för mig mellan 11 & 15. Det var väl som vanligt, bara att kjell inte är hemma utan på semester så man behöver inte vara rädd för att han ska komma. Väldigt skönt vill jag lova! Nu blir jag till och med rädd för att han ska läsa min blogg, men vafan skulle han göra det för?!  xD haha



När jag kom hem så solade jag faktiskt lite och satt vid datorn samtidigt som jag väntade på att karl skulle komma hem. Jag räknade faktiskt till och med timmarna idag! Så cyklade jag till honom och han är myspys som vanligt. Eftersom halva min familj är på kusten så vill jag inte att pappa ska vara så ensam så vid 8 cykla jag hem och åt lite tillsammans med honom. Efter det träffade jag karl, jonis och kotten! :D Jag har saknat kotten ^^

Karl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0