Mandy

 Äkta fiiiina! :'D Dom har mammas kompis gjort till oss ^^,















idag när jag vaknade gick jag ut och solade med en gång.  Efter en stund smsade mamma och skulle göra mig avundsjuk bara för att dom är på kusten. Jag vill också vara där juh :O Men hon har lovat att vi ska åka dit så att jag kan följa med någon gång i sommar.

När jag hade solat var jag svinhungrig så jag åt lite och efter det cyklade jag ut till bonita. Först tog vi en lugn tur i skogen tillsammans med alla blinningar. Vi var asvarma så jag duschade bonita samtidigt som jag kylde ner senan. Eftersom jag inte orkade cykla hem så väntade jag på att pappa skulle hämta mig och under tiden tog jag och bonita en promenad till badpölen som har torkat ut. Bonita gick och käkade medans jag smsa med folk.

Så kom pappa och väl hemma åt vi lite och jag gjorde mig iordning. Efter det cyklade jag till karl :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0