Let it rain

Nu äntligen kan jag blogga. jag börjar med igår dåva x)

Igår gick jag upp hyffsat tidigt och gjorde mig iordning för att vara klar framåt klockan 1. Jag lyckades vara klar kvart i 1 och då gick jag för att möta Erica :D Först stack vi till willys och köpte glass & choklad. Så vandrade vi hem till mig och kollade på City of Angels, åt donkanmat, glass och choklad. Så när filmen var slut kollade vi lite på bdb på en tjej som har megafint hår, eller hela hon är megfin. Då fick vi för oss att vi skulle färga håret så vi stack till hjertbergs och köpte hårfärg och stack hem för att slinga det. Tyvärr hann erica bara slinga mitt hår för sen skulle hon till bussen.

Så började jag chatta med erika (en annan erika alltså) och vi kom överänns om att hon skulle sova över här. Närmare niotiden så kom erika in och så gjorde jag mig iordning. Vi gick ner till campingen så tog vi lite kort och så satte vi oss vid en lekplats för att gunga. jag valde bebisgungan och fastnade nästan :O Efter det blev vi hungriga så vi gick till läckögrillen & köpte strips. Som vanligt när vi pratar så lyckas jag alltid prata om en person som var typ tre meter ifrån >_<

Väl hemma satte vi oss vid datorn och kollade på Life as a house. Den filmen är jäättebra! Så la vi oss för att sova.

Idag gick jag upp närmare 12 och duschade så kom jag tillbaka och då hade erika också gått upp. Så gick vi fram på stan och jag köpte pengar till min mobil. efter det gick vi till donken och köpte mat :R När vi hade ätit upp var det en kvart kvar tills bussen skulle gå så vi gick även in på OKQ8 för att köpa var sin glass innan vi vandrade till busskuren. Så åkte vi hem till erika och hoppade studsmatta.

Kvart över 3 kom min mamma för att hämta mig och så åkte jag och hon till skara för att klippa oss. Det var hur långtråkigt som helst eftersom det tar minst 1 timma för henne att bara färga håret, sen skulle hon ju klippa sig och sånt också. Hon som tvättade mitt hår stod i typ 15 minuter eftersom hon var tvungen att borsta ur alla tovor som jag nästan aldrig orkar göra själv. Haha, stackars henne som inte ville dra heller. På vägen hem i bilen pratade jag myyyycket med karl, han är helt förstörd eftersom jag har klippt page. Egentligen så är det rätt självklart att jag inte har det, men det är en hemlighet ;)

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

ja vill se life as a house ja med:D

AHAHAHAHAHA; åt att lura karl :G

2008-07-02 @ 10:44:38
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0