Abnegation

TRÖÖÖÖÖÖTT!

Idag vaknade jag vid 11 och satte mig vid datorn tills mamma och anna kom hem. Då började jag göra mig i ordning och efter ett tag ringde familjen Larsson. Så efter ungefär en timma så åkte jag och pappa för att sjösätta båten. Det gick bra, så kom Mamma, anna & familjen larsson så bar det av till samma ställe som igår. Det var askul i början fast efter typ någon timma så tröttnade jag helt och bara låg på båten och ville åka hem. För att ha roligare började jag käka mackor & kakor och skit för att ha roligare. haha, jag är fet.

Det har varit asvarmt så jag ska inte klaga, men jag är fan så trött. Helt sjukt hur trött man blir.

Nu pratar jag med karl och han är schizofren och pratar med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0