Cat and mouse

well, inlägget innan var det karl som skrev, inte jag. hahaha x)

Idag vaknade jag halv 6 av att det var varmt i tältet. Jag pinade mig själv i värmen tills klockan var halv 9. Då väckte jag erika och så skulle vi tralla ur tältet och in. När jag öppnade på ena sidan så ramlade det ner en VIDRIG larv på mitt täckte >_< Det var äckligt, den var genomskilnig-vit-svart. Jag hatar larver!

Klockan 10-15 jobbade jag på rådhuset. Tiden segade och det var tråkigt. Så när jag slutade så cyklade jag hem och satte mig litegrann vid datorn. Vid 6 gick jag till karl:) Vi kollade på american pie 2, åt liiiite chips, hade mysigt och han spelade även sina jävla skjutspel.

Jag var hemma 10 i 1 och då gick jag upp till mammas rum. Så pratade jag med henne (:O) jag vet, jävligt otroligt. Eftersom jag ALLTID är hungrig på kvällarna när jag kommer hem så tog jag något att käka. Anna sa hejdå till patrik och sen satte hon sig vid mig och visade sin fina stortå som Bonita har krossat. den var mysig >_<

det var typ min dag & imorn ska jag ut på sjön med karls familj :)*

Kommentarer
Postat av: stina

mysigt värre ;D

2008-06-08 @ 19:01:23
URL: http://hyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0