Cocaine

 Älsklingen :D <3
Trött? Jo snacka om att jag är! Helt slut vafan. Gick upp tidigt idag för att åka och jobba. Dessutom drömde jag en mardröm om att the grudge tog karl ifrån mig så jag sov inte särskilt bra. Jag jobbade iaf till klockan 4 och är väldigt glad över att mamma kom och hämtade mig för hade aldrig pallat att gå hem.

Hemma satte jag mig vid datorn och var svinhungrig, så snackade jag lite med stina och vi kom på att vi skulle dra ihop några och sticka ner till stranden. det gick inte särskilt bra, haha. Den enda som var på var Henrik. Lite över 8 kom Stina till mig så stack vi till Shell för att möta Henrik. Sen cyklade vi ner till campingen och försökte spela volleyboll, men det gick inte särskilt bra när vi bara var tre pers så vi gick till stranden istället x) Det var svinkallt i vattnet, men vi badade i alla fall. När vi kom upp frös vi typ  ihjäl så vi cyklade hem till henrik och kollade på dum&dummare. Sen var jag för trött för att orka något mer så jag cyklade hem och nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: stina

det var kul :D

2008-06-22 @ 12:30:04
URL: http://hyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0