Coming for you

Igår väntade jag i flera år (kändes det som) på att mina föräldrar skulle komma hem. När dom äntligen kom så skjutsade dom ut mig till Erica i örslösa. jag och erica spelade tvspel. Jag vann nääästan, haha. Efter det kollade vi på en skräckfilm som hette The hills have eyes eller något liknande. Så åt vi glass :R Precis som vi brukar göra & började kolla på Hotel Rwanda. Vi hann aldrig kolla klart på den filmen för hennes mamma skulle in till stan och jag skulle åka med henne. Jag kom hem typ 20 i 9, gick till carlssons och åt lite rester och sen vidare iväg till karl. Vi skulle kolla på narnia, men han hade fått hem något heeelt annat xD

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

ÄHÄHÄHÄÄH; klart vi äter glass :G e typ tradition nu juh xD

hahaha, du kanske vinner nästa gång ;D^^<3

2008-06-17 @ 14:37:34
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0