Dead end

  PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
Ah, ungefär så känner jag dåva. Väldigt skön känsla förövrigt. *host*

Idag gick jag upp halv 10 och gjorde mig iordning för att jobba. När jag skulle cykla kvart i 11 insåg jag att jag inte hade någon cykel så jag var tvungen att gå till mammas jobb och hämta hennes. Så cyklade jag till rådhuset och jag kom faktiskt inte försent, otroligt nog. Så jobbade jag till 3 och en av dom som jobbar där har brutit armen så jag ska jobba fre,lör,sön nästa vecka också.

Cyklade hem, satte mig vid datorn och väntade på mamma. När hon kom hem skjutsade hon mig och Anna till bonita. Anna gick med mig som sällskap och ska jag vara riktigt ärlig så har jag saknat henne så inihelvete när det gäller stallet. I skalunda hade vi, eller i alla fall jag, så jädra kul. Nu för tiden så får jag för det mesta rida ensam.

Så kom jag hem och började kolla på I am Legend, men pallade inte se klart för jag insåg att det är typ zombies med i filmen så nu är jag rädd. Sen lyckades jag fucka upp mitt internet så att det inte funkade och jag fick panik. Det blir inte bättre av att pappa lyckades fixa det eftersom jag är rädd, sötsugen och saknar karl & sara så inihelvete.

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

ahw, så söta :]

2008-06-26 @ 06:58:49
URL: http://enkakburk.blogspot.com
Postat av: sara

o va smart ja ser ut xD

2008-07-03 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0