Dear friend

 Idag har jag för första gången jobbat i affären på rådhuset. Jag tycker att det gick hyffsat bra faktiskt. MYYCKET roligare än köket var det också. Dessutom sov jag länge idag för jag började inte jobba förränns klockan 12, asgött.

Så när jag kom hem åt jag lite och satte mig vid datorn i typ 20 minuter. Sen åkte jag och anna till Bonita. Det var nog första gången jag gjorde iordning henne så länge ^^, Vi lindade benen på henne och dessutom satte vi på Annas nya träns och brösta. Det var jättefint och jag har kort på det på kameran, men orkar inte ladda över bilderna. Sen red vi i nästan två timmar tror jag, självklart nästan bara skritt. Så tänkte vi ta lite fina bilder, men det blev inget bra, haha x)

Ända sen när jag kom hem har jag varit asmega hungrig, men mamma åker aldrig och handlar så det finns inget som är värt att äta >_< GE MIG KVÄLLSMAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0