Do me like that

well, igår när jag kom hem var jag för trött för att blogga x) så jag gör det nu istället.

På morgonen så gick jag upp halv 9 och gjorde mig iordning. Det var meningen att jag skulle till karl klockan 10, men jag orkade inte så jag ringde vid halv 11 och cyklade dit. Hans föräldrar gick i pyjamas och han låg och sov när jag kom dit, haha. Så vid halv 1 skulle han äta med sin familj så jag cyklade hem och väntade på min för vi skulle äta 1.

Efter maten cyklade jag tillbaka till karl och så hade vi myspys och innan 18 var jag tvungen att sticka till rådhuset för jag skulle jobba när RixFm festival var här. Kjell hade satt in jättemycket personal för han trodde det skulle bli mycket att göra, men det blev precis tvärtom. Alla satt ner i köket och käkade lite kladdkaka osv. Vid halv 9 ringde han och bad malin att skicka hem två stycken. Det var jag och kristin som fick gå.

Så cyklade jag hem igen och ringde Erica som var framme på stan. Så träffade jag henne och frida vid bion. efter övertalning gick dom med på att gå fram till torget igen. erica behövde gå på toan och där trffade vi stina och två stycken som hon var med så dom joinade oss.

Vid halv 10 smsade karl och sa att jag skulle traska till deras replokal när jag hade jobbat klart (var meningen att jag skulle joba till 10) så erica och frida följde med mig dit. Sen kom Karl och jonis så satt vi, eller mest dom, och åt chips, drack cola och pratade. Sen blev erica och frida hämtade, jag och karl följde jonis hem och så cyklade vi hem till karl. Jag var svintrött så jag somnade nästan och vid 1 cyklade jag hem.

Jag och karl har varit tillsammans en månad nu <3

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

GRATTIS :D

2008-06-28 @ 16:04:18
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0