Do me like that

 
Det har varit Karl heeeela dagen! <3
Jag gick upp halv 10 och gjorde mig iordning och närmare halv 11 cyklade jag till Karl. Det var vääääldigt fint väder ute, not. Var meningen att vi skulle spela minigolf med hans storasyster. När jag kom till Karl låg han typ och sov så jag kröp ner bredvid honom så hade vi mysigt. Mellan 12-12.30, tror jag, åkte vi med hans syster till donken.

Så kom vi hem till honom igen och jag mådde inte bra så jag låg bara i sängen medans karl satt vid datorn, var på ICA och satt vid datorn igen, haha. Till slut somnade jag iaf och när jag vaknade mådde jag piss. Jag avskyr att sova med smink, linser och kläder!

Jag åkte hem och åt så kom Karl till mig senare. Han somnade medans jag kollade å Portugal - Tyskland. Jag höll verkligen på Portugal! Dom var mina favoriter ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0