I'm not okay

Idag var det "the final countdown" i skolan. Där var det massor med uppdrag som klassen skulle utföra. Jag och stina åkte runt i hela stan och tog kort på massa olika saker. tex någon tillsammans med en häst. Vi cyklade verkligen som galningar! Helt slut efteråt xD Tex på andra saker som andra i klasse gjorde var att svara på frågor, baka, komma på olika ramsor osv. Det var faktiskt rätt roligt. Efteråt var jag rätt jävla trött, men fuck the same!

Efter skolan stack jag, stina, sara och amanda fram på stan och käkade glass. Sen gick vi och kollade på skor. När vi stod där inne såg jag sara och erika komma gående utanför så jag sprang ut till dom för att prata lite. Sen när jag skulle tillbaka till dom andra hade dom gått, haha. Jag försökte få tag på dom men stinas mobil hade dött så jag cyklade hem istället.

Hemma satte jag mig lite vid datorn, pratade med stina & sen kom karlis. Vi hade myspys som vanligt och kollade på Sverige - Grekland. SVERIGE ÄR BÄST! :D Vi vann, vi vann, vi vann. Helt otroligt! trodde jag verkligen inte x)

Kommentarer
Postat av: stina

MYS:D gooo sverige!

2008-06-11 @ 16:12:45
URL: http://hyz.blogg.se/
Postat av: Lexie

jomen precis, det dåliga vädret kunde inte ha kommit helgen om det var tvunget att komma ..?

2008-06-11 @ 21:26:26
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Linn Carita

Vad fick dig att tro att Sverige inte skulle vinna? Så såliga är vi väll inte? =)

2008-06-12 @ 19:09:06
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0