Leave get out

en riktigt trökdag har jag haft vill jag lova, x)
+ City of angels är en sjukt bra film.

Det började med att jag vaknade och ingen i familjen var hemma, men jag kunde ju inte göra något åt det så jag gjorde mig iordning för att jobba. Sen ringde mamma och berättade att dom var i göteborg på hööks och ikea. Lyllosar! jag ville också dit juh >_<

Jag jobbade iaf mellan 11 och 15. För första gången denna säsongen var det mycket folk så man sprang som en galning mellan alla saker. Det var riktigt najs att ha mycket att göra för då går tiden snabbare. Hungrig som tusan var jag på slutet också.

Så cyklade jag hem och min family var fortfarande inte hemma så jag satte mig vid datorn, kollade på City of Angels och trökade tills dom kom hem. Då fyllde tydligen min bror år så vi åkte på kalajs till honom. Lova skrek i bilen på väg dit, störande. Hos björn väntade jag tills jag skulle få komma hem och nu, mer än 5 timmar senare, fick jag äntligen som jag ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0