Lights and sounds

Idag vaknade jag vid 8 av mamma som sprang in och ut i rummet. Hon var äkta störande, men jag lyckades somna om sen och sov till 11 eller något. När jag gick upp kollade jag klart på Arn som jag inte kunde göra igår på kvällen/natten eftersom det åskade så mycket att den slog ut datorn. Det var jätteläskigt & jag var skiträdd! Då saknade jag Karl mer än allt annat.

Klockan 20 över 2 träffade jag erika framme vid torget. Vi gick på stan och kollade på kläder, åt och jag lyckades inte änns att vara utan godis/glass en enda liten dag! Jag kommer rulla fram i slutet av sommaren. Iaf så vet jag inte riktigt när, men någon gång vid 5 så tog Erika bussen hem och jag fick gå. Som vanligt så hade jag vääärldens skoskav så det var svinjobbigt.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och väntade på att maten skulle bli klar. Så åt jag och efter det blev jag utkörd till Bonita. Jag älskar Bonita! Det bkev en lugn tur med nästan bara skritt. Jag har kommit på att jag aldrig någonsin har  träffat på en älg när jag har varit ute och ridit. haha, äkta tur ^^,


Kommentarer
Postat av: Enkakburk

älgar låter läskigt :O

fast inte läskigare än svanar xD

2008-06-24 @ 11:20:56
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0