Misery Business

Nu var det några dagar sen jag bloggade, haha x) Men har lixom inte haft tid. I onsdags så hade jag avslutning med ridningen och direkt efter det kom eleonor, stina och matilda hem till mig för att sova över.  Igår var jag hemma lite efter skolan, men sen åkte jag till karl och efter det bonita så det blev inget bloggande då heller.

Idag har det i alla fall varit avslutning och jag är nöjd med mina betyg. Först samlades vi vid IV och när hela klassen var samlad gick alla till aulan för att lyssna på rektorerna och kören. Efter det var det samling i B2. Vi fick tårta och våra betyg. Så gav vi våra handledare godishalsband, godisklocka & en stor klubba. Sen hade vi ju skrivit en dikt till dom också. Efteråt samlades vi ute på skolgården och tog massor med kort. Tyvärr hade jag inte med mig min kamera för jag hade inga jäkl batterier, men alla andra som hade får skicka bilderna till mig.  Så gick jag hem och vid 1 kommer mamma så vi ska äta lite, sen blir det att träffa stina med fler igen :D

Jag klarar aldrig av att ha vita kläder, men tog på mig en vit klänning idag i alla fall. Efter aulan och klassrummet när vi skulle ta kort så var jag riktigt nöjd med mig själv att ha klarat av att ha på mig en vit klänning utan att fläcka ner den. Jag brukar ju lixom hinna smutsa ner mina nytvättade vita leggins (?) innan jag änns kommit till skolan. Iaf så lyckas jag slänga mig på Stina när hon tar upp sina fötter och skor så att jag får värsta fläcken. Jag är skicklig!

IB NÄSTA NURÅ!

Kommentarer
Postat av: stina

najs ska det bli ikvälllll! :D haha förlåt så mycket !

2008-06-13 @ 15:45:13
URL: http://hyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0