Mmm, mmm, mmm, mmm

     Helt fucking otroligt. Jag trodde verkligen på Sverige för en gångs skull!

Idag gick jag upp halv 10 och försökte äta frukost. det gick inget vidare. ryckte i mig en halv macka och sen försökte jag äta en hamburgare, men det gick ännu sämre, haha. Klocokan kvart i 11 cyklade jag till Rådhuset och jobbade till 3. Nästan inga kunder och jag fick lära mig lite att stå i kassan. fyfan vad jag suger.. Min matte är ju absolut inte den bästa + att jag är virrig. stackars kunder, kunde knappt höra vad dom sa. Aja, det blir nog bättre med tiden.

När jag var påväg hem från rådhuset så kom Karl och fredrik springande efter mig. Dom hade varit och köpt cola och skulle tillbaka till replokalen och repa och jag joinade. Dom spelade faktiskt riktigt bra! Klockan 20 över 4 ringde mamma som tvingade hem mig och iväg till Bonita. Bonita var bäst som vanligt och gick jättefint idag, förutom när hon kom upp i typ 100k/h på tre galoppsprång x) Kanske inte 100, men fort gick det iaf. Snabbare än tillåtet för hennes ben!

Efter bonita gjorde jag mig iordning fortfort och sen kom stina & karl. Vi tog tandemcykeln till ICA och köpte gooodis :R Såklart köpte jag choklad också! Så mötte vi upp Jannike på vägen hem och väl hemma började vi kolla på fotboll. Fyfan för sverige! jag trodde verkligen att vi skulle klara av att spela minst lika! aja, efter matchen stack alla hem och karl är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0