One year six months

  Igår var det midsommar och jag tycker att alla sånna högtider är så jävla överskattade. Jag är säkert inte ensam om att tycka det.

Jag firade i alla fall med min släkt och Karl i Kinnekleva. Vi kom dit ungefär klockan 1 och åkte hem vid 12, men det kändes som om klockan var myyycket mer för jag var helt slut! Under den tiden åt vi MASSOR, påbörjade en femkamp som vi aldrig blev klara med, sjöng, var uppe vid kyrkogården, plockade blommor mm. Det var faktiskt roligt den mesta tiden och det var bra väder. Blev rätt sur när jag&Karl inte fick skjuts in tills stan, men that's life.

Kommentarer
Postat av: stina

håller med dej om ööverskattat!!!!! haha

2008-06-21 @ 16:27:33
URL: http://hyz.blogg.se/
Postat av: Enkakburk

midsommar är bara ännu en högtid, som är en ursäkt att supa sig full ._.

TOTALT onödig egentligen );

fast på midsommar har man jordgubbar med^^

2008-06-23 @ 12:55:51
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0