Say Goodnight

Det är något allvarligt fel på mig som inte fattar hur kul det är att vara hos Bonita förräns jag är där. Jag tog en paus med Bonita på vägen hem från flyplatsen.

345452-9

Idag var det skola och jag kom 10 min försent bara för jag tog lite extra sovmorgon och var tvungen att stressa som fan. Det ska bli gött imorn för då är jag ledig. I skolan var allt som vanligt och ja har höjt mig i både hemkunskap och kemi! Snacka om att jag är nöjd :D Efter skolan åkte jag ut till älsklingsBonita. Hon är bäst & underbarast i hela världen. Jag gjorde iordning henne snabbt och tog turen runt flygfältet. Sen red jag skogen till LRK och badade lite å så vidare till backen i Majåker/Ljunghed. Där klättrade vi jättemycket i backen så hon blev astrött. Dessutom blev hon bara mer stressad hela tiden eftersom det spelades ashög musik på gräsplanen vid Lidåkerskolan så hon blev svettig som fan. Jag är iaf nöjd att jag åkte ut och har lovat mig själv att göra det oftare istället för att vara med Karl hela tiden :) MAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0