Season

   Vaknade och var gött förkyld idag. Klockan halv 10 var jag tvungen att gå upp och det första jag gjorde var att baka kladdkaka :R halv 11 kom lova till mig och jag var barnvakt åt henne till halv 1. Köket såg ut som ett bombnedslag efteråt med mat överallt, men jag tjänade iaf 100 spänn.

Så duschade jag litegrann och gjorde mig iordning och så kom Karl. Vi kollade klart på filmen vi började kolla på igår. klockan halv 5 kan jag tänka mig kom Bellabus till mig och vi stack ner i källaren för att kolla om tandemcykeln (stavning?) var hel. Tyvärr hade den inget framhjul så vi tog våra vanliga cyklar, kladdkakan & saft så hojjade vi iväg till villabadet. Där pratade vi och gungade gungbräda. det var iaf svinskoj och killarna tyckte tydligen att vi var mogna. töntar, haha :D

Så hojjade vi hem till Bella och käkade lite och sen ner till lockörn för att kolla på Isabells pontus när han spelade match.

Nu funkar tandemcykeln så nästa gång ska vi hojja på samma, Bella! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0