Talk

Och karl har varit inne på min blogg och bloggat igen, som alla kan märka x) För karl är inte bäst, det är Bonita som är det ^^, haha

Igår (Torsdags) var jag ledig, men gick upp klockan 9 för att göra mig iordning i alla fall. Så vid kvart i 10 så stack jag till skolan för att träffa erika. Vi gick till skolfotbollen och kollade där. Så skulle vi köpa glass på donken, men när vi kom dit var det fullt med folk så vi gick in på OKQ8 och köpte dricka istället. Så gick vi tillbaka till fotbollen en stund och sen hade hon lektion så vi gick tillbaka till skolan. När hon började lektionen gick jag hem och då ringde Karl. Vi tänkte sticka och bada, men orkade aldrig så vi hade typ bara lite mysiigt. Senare skulle han lana med oliver så vi åkte hem till honom och sen till oliver.

Vid 6 så gick jag hem och käkade. Efter det ringde Erika och frågade om jag ville vara med henne och diana. Jag gick och mötte dom & så gick vi vidare hem till Diana. Där stannade vi tills erika skulle åka hem. Då följde diana mig en bit till råda för jag gick tillbaka till Oliver för att va med karl. Resten av tiden var jag extreeemt väldigt trött. Det var nog karl också eftersom han somnade och sov i någon minut, så vaknade han och somnade igen, haha x)

Och jag fattar inte hur jag orkade blogga nu ;O Världens tråkigaste inlägg, i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0