The mirror's truth



Vart fan är min sommar eller?



Idag ringde karl och väckte mig klockan 11 för vi skulle leka. jag gick upp och var väääldigt seg på att göra mig iordning. Så fick jag sms från Erica och jag hade tydligen bestämt med henne också, men mitt minne är inte det bästa. Jag tror att några få är vääldigt medvetna om det >_< Så kom Erica in med bussen och så cyklade vi till karl. Vi kom på att jag har väldigt dålig kondition och borde börja träna, haha.

Hemma hos karl kollade vi klart på en film som han hade börjat kolla på och sen gick vi iväg till hjertbergs för att hjälpa honom handla till kvällsmaten. Då passade vi på att köpa choklad :R Som vanligt, haha. Vi var vääääldigt sugna på glass också, men det hade varken jag eller Erica pengar till. Så gick vi hem till karl och efter en stund så var klockan redan så mycket att erica var tvungen att gå till bussen. Sen hade jag och karl myyyys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0