The poison

   
uusch, det var verkligen skitjobbigt att gå upp idag för att sticka till jobbet >_< varenda rörelse var en anstängning. Jag jobbade 11-15. När jag kom hem lekte jag lite med Lova, satt vid datorn och gjorde mig iordning. Klockan 17-18 började jag kolla på fotboll. När matchen började satt jag och hejjade som en galning ensam tills spanien gjorde sitt andra mål. FYFAN va piss det var! lixom, SISTA MINUTEN! WTF?!

Efter matchen mötte jag Karl och vi gick hem till bratt. Där var även victor, timmy, ludvig och robins lillasyster och sen någon mer liten kille :D dom lanade och jag satt typ och kollade på. fast för det mesta så myste jag med karl eftersom han är MEST bäst<3

Så följde han mig hem och väl hemma värmde jag mat i ugnen å så hamnade jag här & på tal om ingenting ser det ut som om jag snusar x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0