Touch of red

Jag blev väckt HALV 4 imorses på grund av en viss anton som smsade! Jävlar vad förbannad jag blev eftersom jag inte kunde somna om sen. Så gick jag upp klockan 6 oh gjorde mig iordning. Stack till skolan och gick på lektionerna som är ganska oseriösa nu x) Men det är gött. 

I skolan var det som vanligt, fast sen sista lektionen hade jag provmiddag. Jag och joel var skitbra, tycker jag i alla fall. Efteråt fick vi reda på betyden och jag har höjt mig i hemkunskap till VG. ASGÖTT! Så slutade vi och jag stack hem till karlis. Det var mysigt och jag stannade till kvart i 6. Då skyndade jag mig hem och åt sen stack jag iväg till skolan igen för att förbereda mig för redovisningen.

Redovisningen gick hyffsat bra tycker jag. (Y)


Kommentarer
Postat av: stina

Eran redovisning var super ! :D

2008-06-03 @ 21:50:13
URL: http://hyz.blogg.se
Postat av: Enkakburk

ja ville sett redovsiningen X)

2008-06-04 @ 06:35:26
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0