Turn to despair

Jag känner absolut inte för att blogga förränns jag har fått ett foto från skolavslutningen, men jag måste skriva lite om vad som hände igår ^^,

Här imellan kom karl en stund som var asnervös. Vi kollade på bring it on.

Jag vet inte vad klockan var, men kan tänka mig att efter 17 någon gång så kom Stina till mig. Vi tänkte att det var ingen idé att gå och handla innan eleonor kom så vi satt i mitt rum och prata samtidigt som vi försökte få tag på Matilda tills klockan 18 för då kom eleonor. Så handlade vi saker till maten. Medans vi promenerade hem så ringde Erica som var på väg. Hon kom till mig bara en liten stund efter att vi kom hem och vi började laga tacos med en gång. Det var jättemysigt och kul. Så dukade vi utomhus och lyckades sitta där och äta en stund, men sen började det regna så vi fick panik och sprang in och ut för att ta in all mat. Väl inne fortsatte vi att äta. efter maten grejade eleonor med mitt hår så satt vi i mitt rum och hade kul. Efter en stund kom linnea och efter henne kom även Emilia och oscar.

Närmare 10tiden var nästan alla sugna på glass så efter att ha övertalat stina så gick vi till hjertbergs. Jag och erica köpte glass (som vanligt) och sen skulle jag ta ut pengar, men automaten där var stäng så vi lånade linneas cykel oc cyklade fram till torget. Erica cyklade på ett hål så att jag flög som en liten vante, blev blöt och krossade svanskotan. haha xD På vägen tillbaka träffade vi några killar och en av dom ville tydligen bjuda ut mig på middag, LOL.

Vi kom tillbaka till dom andra och då lämnade eleonor och emilia oss för att vara med några andra. Jag åkte lite kundvagn och så gick vi till try it. utanför träffade jag frida och KARL! <3 Karl väntade med sitt band för att då komma in eftersom dom skulle spela. Under tiden gick stina, linnea, erica och jag in. Vi släppte loss som fan och vid 12 kollade vi på talangjakten.

När allt var slut följde karl med mig hem och stannade en liten stund. Efter ett tag gick han och jag var tvungen att sova för jag skulle upp och jobba tidigt på lördag >_<

VÄLDIGT NAJS DAG VILL JAG LOVA!
tack alla som var med :D

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

hahaha lessen för din svanskota 8D men de va en kul kväll :D <3

2008-06-14 @ 17:13:14
URL: http://enkakburk.blogspot.com
Postat av: stina

om vi dansa! ;) :R

2008-06-14 @ 23:32:22
URL: http://hyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0