Utan dina andetag

Egentligen känner jag inte alls för det här men,

Aja, var ute med karls familj på sjön idag. Klockan 9 fick jag gå upp och duscha så cyklade jag iväg hem till karl. Vid typ halv 11 tror jag åkte vi för att hämta hans broder Oskar. Så åkte vi iväg till hamnen. Det var väääldigt långt tid måste jag erkänna x) Så när vi kom fram åkte vi så klart ut. Först la vi oss vid en liten ö, men sen bytte vi för dom såg några dom kände på ett ställe i närheten. Det var kallt i vattnet, varmt på land och blåste rätt mycket. Jag badade faktiskt, till skillnad från en viss badkruka som heter karl täng :) när det var som varmast ute gick vi och la oss inne i hans båt och somnade där. det var mysigt, men varmt!

Jag vet inte vad klockan var när vi åkte hem, men vi var tillbaka hemma hos dom ungefär 7 kan jag tänka mig. Sen åt vi och efter det skulle jag hem. Mamma kom och hämtade mig och vi var väldigt sugna på glass så vi stack hem och hämtade pengar. Så åkte vi till dalängens, hahaha rätt lata. Det var göttans och nu är jag trött ^^,

OHJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0