Waking the demon

finns bara ett ord för min morgon och det är RÄDSLA! Jag vaknade klockan 9 av en FRUKTANSVÄRD mardröm! Den ligger på första plats av mina läskigaste mardrömmar eftersom den var så jävla verklig. Så klart handlade den om min fobi, nämligen zombies. Så jävla verklig! Platser som finns här i Lidköping och massa folk som jag känner! Iaf, så vaknade jag med vääääärsta höga pulsen och då var det helt tyst överallt. Inte änns fåglarna kvittrade så jag var livrädd. Lixom tänk om drömmen var sann! Så nästan sprang jag till duschen vågade knappt gå ur badrummet sen efteråt för jag var så jävla rädd att det skulle stå en zombie där. Till slut kom min syster ner från sitt rum och då lugnade jag mig betydligt, men läskigt var det!

Så stack jag till skolan och efter det så var jag med Erica. Vi köpte först glass och choklad (som vanligt så käkade vi det och sen var vi och kollade på karnevalen. det var skojjs som vanligt ^^, bilderna är sen förra veckan när vi badade

Nu ska jag iväg till svalnäs med karl och bada : D Dessutom har jag fått tillbaka min mobil nu, men alla nummer saknas så skriv ditt nummer, om jag inte redan har fått det ^^,

345452-8
jag                                             &                                              erica
345452-9

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

hahaha:D så heta e vi när vi badat X)
och ja tkr din dröm e läskig.__.
OCH BADA DU I SVALNÄS:O
härligt :G

2008-06-02 @ 21:26:01
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0