Big apple heartbreak

Imorses när jag gick upp tänkte jag att detta kommer vara en morgon som går otroligt segt så det känns som om man har hur mycket tid om helst på sig att göra sig i ordning. Det kändes typ asbra och så tänkte man positivt och sånna bra saker. Så gjorde jag mig i ordning och allt kändes bara tröttare och tröttare + att tiden bara sprang iväg. typ, yippe!

Så kom jag iväg och började gå till skolan. När jag gick på cykelvägen mellan lägenheterna på nonnensväg så kom jag och tänka på en rolig sak som hände för några månader sen kanske så jag började gapskratta! Där gick jag för mig själv och skrattad. jag hoppas verkligen att ingen vettig människa hörde eller såg mig. När jag kom ut på esplanaden så lyckades jag få kontroll. Så när jag närmade mig Ruden så kom Joel förbi cyklande. Han såg asnöjd och glad ut så jag kunde inte låta bli att börja skratta igen. Herregud! I skolan var det typ konstigt. Jag visste inte vad jag var på för humör och ibland blev jag sur, ibland otroligt osocial och sen på bilden satt jag bara och kollade på kotten när han målade samtidigt som jag lyssnade på musik. Helt sjukt konstigt humör vill jag lova. Jag kom i alla fall på att jag älskar min musiksmak, som om jag inte redan visste det.

När jag hade slutat så saknade jag Karl, men då hade han åkt hem den jäveln! Så fick jag låna Kottens mobil och ringde honom. Jag sa till honom att komma och hämta mig vid Ruden klockan 3, men när klockan var typ 10 över så var han fortfarande inte där. Då började jag vandra hem med Bea och när jag nästan var hemma så ringde han och sa att han skulle komma. haha, vadå seg? Så stannade jag vid järnvägen och väntade på'n. Så tyckte jag att det var någon som ropade på mig flera gånger precis innan han kom. När det inte var han så blir man typ, WTF!

Jag & Karl kollade på någon animerad film. Jag kommer inte ihåg vad den heter, typ något som börjar på Ho.., Hu.. eller Ha kanske. Äh, den handlade om en elefant som hittade ett sandkorn eller något i alla fall. På det kornet då bodde det massor med saker och så skulle han rädda dom eller vad det var. Bara liite wierdo var den. Så rignde mamma och tvingade hem mig för jag skulle plugga och åka till Bonita. Fast när jag kom hem behövde jag aldrig åka dit. Hon tänkte väl att om jag inte åker till Bonita så får jag inte vara med Karl, haha. Så jag har pluggat fram tills nu ungefär.

haha, blir impad om någon pallar läsa allt.

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

HAHAHAHA; Horton:D (I) den vill ja se xD

2008-05-24 @ 22:33:03
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0