Down on my head

Alla älskar Lördagar ^^,

Idag när jag vaknade fick jag panik för jag trodde att klockan var typ halv 11. Så sprang jag upp och kollade i köket, så var den bara 9. Jag gick tillbaka och halvsov fram till klockan 10. Då gick jag upp och käkade frukost. Sen vi kvart i 11 CYKLADE jag till rådhuset för att jobba. Helt otroligt, det måste nog vara första gången jag inte får skjuts dit. Det var meningen att jag skulle sluta 15.00, men eftersom det inte var några kunder fick jag gå klockan 14.00 vilket passade mig finfint. När jag skulle hem var jag nära på att nästan inte hitta min cykel, haha.

Väl hemma så gjorde jag mig iordning och satte mig litegrann vid datorn. När klockan var ungefär 15.00 kom Karl och hela min familj + han och Lova åkte ut på sjön. Det var vääääldigt skönt väder och i Bösshamn var det asgött i vattnet. Sen kom Björn & Lisa så åkte vi efter dom till någon ö. Där stannade vi resten av tiden. Tyvärr var det iskallt vatten där fast det gjorde inget för jag badade i alla fall, till skillnad från en viss badkruka som heter Karl Täng.

Vi kom hem vid 20.00 kanske, jag vet inte ritkigt, men då la vi oss (karl&jag) i mitt rum och kollade på She's the man. Den är bra! :D Så kollade vi på tv, var trötta och jag var varm som fan.

Hoppas att vi kommer ut på sjön imorn igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0