For Whom The Bell Tolls

Först vill jag tipsa alla att besöka min klasskompis Stinas blogg. http://hyz.blogg.se/

Sovmorgon är så himla gött! När klockan ringer så kan man bara klicka bort det och somna om i någon timma. Det skönaste som finns! Idag hade jag sovmorgon till 11. Klockan 5 i 11 kom jag till skolan, men så kom jag på att jag hade glömt so/sv hemma så jag var tvungen att cykla hem och hämta det. Så kom jag till idrotten 5 över 11, men sak samma. Spelar inte så stor roll eftersom terminen snart är slut. På idrotten var jag inte särskilt seriös. Jag dansade, hade spinning, styrketränade och spelade lite badminton. Gjorde det jag kände för att göra kort och gott :)

Efter idrotten var det so och då var det dags att skriva manus igen. Jag tycker vi gjorde det jättebra och blev faktiskt helt klara! Väldigt skönt att nu kunna börja träna eftersom vi har redovisning redan på torsdag. haha, vi har tre, nej TVÅ dagar på oss att lära in vårat manus på. Herregud, det är hur mycket som helst!

Sen var det spanska och teknik, men det är inte viktigt. Jag fick faktiskt godkännt på mitt kemiprov. Riktigt nöjd med tanke på att jag suger på allt som har med teknik att göra! Efter skolan kom Erica och vi gick till hemköp och köpte varsin chokladkaka, som vanligt. haha. Sen gick vi hemmåt och fotade lite. Eftersom det var väääldigt varmt ute tog vi på oss bikini och stack ner till campingen. Det var riktigt varmt i vattnet, i alla fall i början. Sen blev vi sugna på glass och gick och köpte skedar och en halv liter nougatglass som vi sedan satt åt upp medans vi väntade på ericas buss.

När hon hade åkt gick jag hem och så har jag skrivit rent vårat manus + skrivit ut det. Jag gjorde allt det medans jag lyssnade på Metallica. Herre min skapare vad bra dom ÄR!

bild på erica & mig från förra fredagen när vi köpte glass.
erica&ellen

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

Kul hade vi :D
och hej va snygg bild xD

2008-05-27 @ 16:10:48
URL: http://enkakburk.blogspot.com
Postat av: sau

Ellen är söt.

2008-05-29 @ 21:25:34
URL: http://sau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0