Miles apart

Riktigt läskigt. Det låter som om någon damsuger nere i våran källare, haha, lixom den här tiden också .

Idag var jag astrött på morgonen men tvungen att gå upp tidigt för att sticka till rådhuset och jobba. Det gick riktigt bra dom två första timmarna för då var energin ashög, men efter dom sjönk allt mer och mer. Dom sista 40 minutrarna segade sig fram och jag kände mig assvag så jag pallade nästan inte bära ut det som var diskat. Sen typ 5 minuter innan jag skulle sluta fick jag värsta nytändningen och asmycket energi så började jag jobba som fan. Så jag drog ut på tiden 5 minuter.

Så kom jag hem och duscha/gjorde mig iordning. Det tog väl sin lilla tid och sen satte jag mig vid datorn. Klockan halv 8 blev jag ashungrig och käkade. Efter det stack jag hem till Karl. Han hade lan med jonis och robin. Det var skojjs och Karl är mest mys & söt ^^,

Nu måste jag verkligen sova för jag ska upp halv 8 "imorgon" (:

Kommentarer
Postat av: stina

haha du är föör söt !:)

2008-05-25 @ 11:25:36
URL: http://hyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0