Nothing else matters

Kom nyss hem från LRK och jag måste säga att det gick bra idag också! Vi hoppade och jag red Nikita. Det gick som en dans och hon tvekade inte en enda gång. Riktigt nöjd är jag :)

Idag var det skola igen, men jag hade ingen sovmorgon eftersom vi var tvungna att gå till bilden och göra kort till redovisningen. Dom blev riktigt fula måste jag erkänna. Efter det var det spanska lektion och jag hade redovisning. det gick inte särskilt bra eftersom jag inte hade tränat, men shit the same. Jag klarade i alla fall av att inte darra av nervositet vilket var väldigt skönt. Mattelektionerna var assköna eftersom vi hade vikarie och han tyckte vi kunde jobba med annat så vi hade hål istället. Asgött. Så var det slöjd och jag är snart klar med min låda, ska bara skriva Bonita på den så är allt klart.

Efter skolan åkte jag hem till Karlis. Det var mys och han är lite för bra. Vi kollade på saw 4. Vid 6 var jag tvungen att sticka hem för att åka till stallet.

Tack till Karl som gick upp tidigare bara för att hämta muggar på McDondalds till mig! <3


Kommentarer
Postat av: Enkakburk

naawh åt dig o karl(:

2008-05-29 @ 17:45:43
URL: http://enkakburk.blogspot.com
Postat av: Micaela

Häng med i min nya blogg , Espinozan.blogg.se (:

2008-05-29 @ 20:09:24
URL: http://espinozan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0