One

Idag var det skola som vanligt och min dag har varit piss. Hela denna veckan har varit jobbig för jag är så jävla trött hela tiden. Får typ aldrig sova ut riktigt känns det som. Så jag har inte varit på världens bästa humör om man säger så. Nästan hela dagen har vi haft generalrepetition av våra redovisningar. Vårt gick väl okej bra, men jag glömde av vad jag skulle säga så johanna fick räcka sina kort till mig, fastän jag hade egna. Annars gick det väl bra. Dom som hade 2000-talet hade bäst redovisning iaf. Nu är det bara att träna på tills på tisdag när vi ska spela upp för föräldrarna.

Efter skolan la jag mig i solen och sola, så somnade jag. Jag sov där från typ 14.20 till va 16. Det var väääldigt jobbigt eftersom man mår pissefter att ha sovit i solen. Men brun blev jag i alla fall vill jag lova! :D sen satte jag mig vid datorn och satt där tills halv 8 för då kom karl hit. Sen satt vi där lite till och nu sitter han och kollar på tv xD
Imorn har vi inlämning i idrotten och jag har bara börjat litegrann, haha, sista dagen att lämna in också. jag är skicklig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0