Stairway to heaven

wiiho, jag är världens tröttaste ellen. Känns som om jag kommer att somna när som helst. Dessutom är jag så himla sötsugen att jag snart får adhd om jag inte får socker. Shit va gott det hade varit med choklad nu! Aja, sak samma.

Idag var det skola som vanligt. Eftersom vi gjorde klart manuset igår så började vi träna på hur det skulle bli. Det gick faktiskt mycket bättre än jag hade tänkt mig och alla, typ alla, gjorde sitt bästa. Sen när vi spelade upp för vår lärare hade hon asmycket att klaga på. Jädrar va jag och Johanna blev irriterade då. Hon borde ha nöjt sig med att vi har hunnit klart med manuset och inte be oss ändra på det nu när vi har redovisning för 9e&f på torsdag! På idrotten skulle tydligen jag och eleonor ha badat, men vi stack till hjärtbergs så gjorde jag hemkunskapsläxan och sen köpte vi godis. Så satte vi oss utanför och prata. Då kommer vår idrottslärare cyklande. Man blev helt iskall inuti, men han trodde på att vi hade varit och simmat. Helt otroligt hur lättlurad han verkade va!

När jag kom hem startade jag datorn och satte på musik så gick jag ut och la mig i solen. Det var asgött. Jag somnade nästan, fast sen blev det alldeles för varmt för att det skulle vara skönt. Där låg jag till ungefär 3. Då gck jag in och satte mig vid datorn tills mamma kom hem. Då åkte jag till Bonita. Det var asgött att vara där ensam för en gångs skulle. Inte för att det är störande att ha med kompisar, det är faktiskt jättekul, men det är ännu roligare att vara där själv och ensam med Bonita. När jag skulle ta in henne så fick hon dampryck och skena iväg från mig, haha. Jag kände mig väldigt uppskattad då xD

MARDRÖM! jag provade nyss kläderna som jag ska ha på vår redovisning och jag ser förfan inte klok ut! Det är verkligen det fulaste jag någonsin sett. Det finns inte en chans att jag har på mig det på redovisningen >_< HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: stina

haha klart du ska ha dom kläderna ;D lät ju iallafall skoj:D puss

2008-05-28 @ 20:25:25
URL: http://hyz.blogg.se
Postat av: Enkakburk

ja tror du e lika snygg i allt ;)

2008-05-28 @ 20:30:24
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0