The Guillotine

Denna dagen har gått riktigt fort, men känns som om den fortfarande har varit lång. Imorses gick jag upp den vanliga tiden och var asmega trött eftersom jag hade pratat med Karl länge på kvällen. Jag nästan somnade i duschen. Som tur var så skulle pappa iväg till jobbet den tiden jag började så jag fick skjuts till skolan istället för att gå.

På engelskalektionen skrev jag klart min redovisning om Britney Spears, LOL! Nästa lektion hade vi Kemiprov och det gick bara hur dåligt som helst. Jag hade ingen aning om vad den första frågan var. Lixom, bra att börja provet med ett frågetecken, haha. Så var det svenska och vi skrev manus så det bara skrek om det, men ändå kom vi nästan ingenstans. Jag och Johanna kapade av lunchrasten för att få mer tid lektionen efter. Ändå har vi bara skrivit halva manuset nu och vi hade tänkt ha klart det på Måndag. LYCKAT!

Efter skolan gick jag och Erika på stan. Först hämtade vi ut min kod till mitt nya bankkort och sen gick vi runt på stan. Det kändes riktigt skönt att ha pengar igen eftersom jag inte har haft det på två månader. Jag fyllde även på min mobil med pengar. Första gången på fyra månader som jag gjorde det. Pengarna kommer nog inte att räcka särskilt länge tror jag, haha. Sen åt vi på fifflers och när Erika gick på toa tog jag fram min Marabou Digestive och började äta på den :R Seriöst det godaste som finns! Sen började jag tänka på en sak jag råkade säga till Erika i skolan idag och jag typ brast ut i gapskratt. Ensam. Erika var på toa. Hon hörde mig. Jag är nog mentalt sjuk.

Efter stan satt jag och Erika vid datorn och kom på att vi skulle gå ut och spela badminton. Det gick inte särskilt bra eftersom det blåste ute så vi gick till stora backen istället. Där spelade vi lite fotboll och rullade ner för kullen, haha. Omognast.se, men vi gillar't. Man blir sjukt trött av att rulla nerför backar så vi la oss lite på fotbollsplanen och jag kollade på molnen som såg ut som olika fiskar. Jag hittade bland annat en haj och en delfin. Så gick vi tillbaka hem och gjorde oss iordning. Sen gick vi ut igen och stack till donken med Nisse och Karlis. Vi käkade glass och sen var Karl & Nisse allmänt störda. Tillslut hamnade vi hemma hos Nisse och han satt och spelade, Erika smsa med kim och karl & jag var störda.. som vanligt :)

Kom hem, pratade med Anna, käkade lite godis & drack coca cola, kollade på Scrubs <3
Det var min snabba och långa dag .

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

men dä är skänt att va omogen ibland :D

2008-05-24 @ 22:39:06
URL: http://enkakburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0