View from heaven

OOHJA! Jag är vääldigt bra på att blogga, men det blir typ så att ett tag är det kul och sen tröttnar jag. Nu kände jag för att blogga igen, men det kommer väl inte hålla särskilt länge denna gången heller. Aja, får se hur det blir ^^, Dessutom pallade jag inte ha kvar alla gamla inlägg.

Idag har jag iaf varit i skolan. En värdelös dag enligt mig eftersom jag bara hade två eller tre vettiga lektioner. SOn vet jag inte om jag ska kalla vettig eftersom jag & johanna bara sitter och kollar på bilder från google. Vi börjar faktiskt bli nervösa över redovisningen den 3 Juni som vi ska ha för våra föräldrar tillsammans med 9f så även deras päron kommer vara där. Jag kommer ju typ få blackout, darra på rösten och bli skakig som fan. Egentligen så förstår jag inte varför jag blir nervös eftersom jag inte bryr mig särskilt mycket om vad alla andra tycker om det jag gör. Världens mest seriösa grupp är jag med i också, NOT! Det är jag & johanna som tar det lite på allvar, resten skiter nästan i allt. Vi (johanna&jag) är riktigt nöjda med att vi har lyckats få dom att börja leta fakta i alla fall.

Det var meningen att jag skulle åka ut till Bonita nu efter skolan, men jag pallade inte för det är för kallt för min smak ute xD Jag vill ha värme om jag ska till stallet. Finner absolut inget nöje i att vara där ute och frysa. Då blir man bara sur och så går allt ut över älskipälskiBonita. Hon har blivit mycket bättre i benet nu och vi travar så länge svullnaden går ner efter kylning. Riktigt härligt att ha börjat komma igång lite nu igen och jag tror att Bonita håller med.

Min syster & emelie tog några riktigt fina bilder på henne när dom var ute och red igår. Jag lyckas aldrig ta några bra själv x) Jag lyckas heller aldrig fixa ihop bilderna på ett bra sätt. aja, jag får lära mig det någon gång.

annaemlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0