When you were young

MEST STÖRANDE!

Jag får en och samma fråga minst en gång om dagen nu för tiden >_< Min mamma är värst, hon frågar varje dag. " Är du ihop med Karl?" MEN NEJ! fatta någon gång att jag inte är det. Fast jag ska nog börja säga att jag är det så slipper jag höra den jävla irriterande frågan varje dag. För det är verkligen irriterande. Fast det verkar inte folk fatta, aja.

Idag har jag jobbat mellan 9-16. Det var skönt att tjäna mer pengar + att jag blir rädd för mig själv eftersom jag börjar tycka att det är roligt! Hur i helvete kan man tycka att det är kul att diska och göra massa skitarbete? haha, jag börjar bli sjuk. IMORN BLIRE ERICA! <3

Och  jag är på riktigt jävla dåligt humör. Ska kila hem till lilla Karlis och ta ut det över honom nu.

Kommentarer
Postat av: Enkakburk

MAHAHAHAM; IMORN!

2008-05-25 @ 19:08:30
URL: http://enkakburk.blogspot.com
Postat av: stina

ho ho :) Ellen kolla min bloggis, 1 pic på dej, hoppas det är ok :D

2008-05-26 @ 17:37:13
URL: http://hyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0